Bio.

HEEJ.
känns som att det var fett länge sen jag skrev haha, fast det var bara två dagar sen.
Har varit lite borta så har inte kunnat skriva.
Men som jag skrev sist så försökte jag ju få tag på Elin, tillslut fick jag ju det och jag var med henne den dagen, vi käkade tacos och snackade en massa hela kvällen, drog till godishuset och köpte godis också haha.
Sen kom kim också dit och då spelade vi tre neger och president(?) nått kortspel iaf, konstigt namn på ett spel :P
Sen kom frida förbi där också just innan jag drog.
For därifrån efter 11 på kvällen, och drog direkt hem till Fredrik, bytte byxor snabbt sen följde jag med honom och Torbjörn och åkte lastbil.
Det va rätt skönt, men jävligt jobbigt på samma gång, kändes som man aldrig skulle komma hem!!!!!!!!
Kom hem vid 7 på kvällen igår iallafall, jag och älskling duschade och det var en efterlängtad dusch kan jag lova.
Kände mig som en helt ny (REEEEN) människa efteråt hahah.
Och vi somnade rätt snabbt efter det, vid 11 kanske?
En till sak jag kan säga om lastbilsfärden är att deras fisar inte luktar gott!!!!!!!! hahahahaha.

Och idag har vi inte gjort mycket.. Jag och älskling ska strax iväg på bio och se Bröderna Karlsson!
Haha den verkar vara as rolig, så hoppas att den är braaaaa.
Vi va lite osäkra där ett tag vilken film vi skulle se, det går ju så jävla många filmer som verkar vara grymt bra på bio just nu.
Inception, Knight and day, karate kid osv.
Men tillslut bestämde vi oss iallafall för Bröderna Karlsson.
Filmen börjar 21.30 så vi måste väl börja fara mot stan strax efter 21.
Men jag ska dra till konsum nu och köpa tuggummi, sen fara och lämna moppen hos älskling.
Så vi hörs när vi hörs.

Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0