Lite om min helg.

Hejsan, tänkte berätta lite om vad jag har haft för mig i helgen.
I fredags for min mamma bort, så lägenheten var tom så då for jag och älsklingen och tänkte bo hos mig i helgen.
Vi for och köpte en familjepizza och massa cola, drog hem till mig käkade och så.
Sen tog vi det bara lugnt hemma hos mig, såg på tv och sånt där.
Det va mys haha :]
Sen igår så for vi till honom vid fem, och han gjorde sig i ordning osv.
Och sen for älsklingen, hans mamma och jag hem till hans moster Amy, Gabriel, fredriks mormor, Torbjörn och käkade tårta, kakor och sånt gott.
Efter vi hade fikat så gick vi alla ut och spelade kubb, jag, älskling och tobbe på ett lag, och dom andra på ett lag.
Vårat lag vann såklart varje gång ;) hahaha skoja med att skriva såklart.
Aja efter det så var vi kvar där en stund innan vi gick hem till Fredrik igen.
For och flyttade på hans bil och snurrade runt lite.
När vi kom hem igen så tog vi oss en öl var och bara chillade.
Sen såg vi film innan vi somnade, fast vi hann inte se klart den så det lär vi väl göra ikv.

åååh va tråkigt inlägg men aja peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0