love.

Hej, idag har det inte hänt sådär jätte mycket.
Vaknade strax efter 2 någongång och for hem från älskling vid typ 3.
Bytte om hemma snabbt, sen drog jag ut och skulle tanka moppen och for även förbi H&M, Kappahl och Coop.
Köpte lite små saker bara, ett skärp, sockar, några par trosor och den nya solo tidningen där man fick med ett läderarmband och ett läppglans. Ganska najs.
Höhö, efter det drog jag hem igen käkade middag, duschade och sånt.
Och såg några avsnitt av den nyaste säsongen av The Hills (säsong 6)
Sjukt bra, men vafan har hänt med Spencer och Heidi, framförallt Spencer.
Han har ju fan blivit helt galen och konstig! :o Nog för att han alltid har varit det, men nu har han ju blivit helt och hållet förändrad och så illa som det går att vara.
Förstår varför dom håller på att skilja sig nu haha.
Aja iallafall drog hem till älskling igen för några timmar sen och vi har bara chillat lite här hemma hos honom, och jag har suttit och kikat på ett till avsnitt av The hills.
Man blir helt seriöst fast i den där serien, så jävla mycket draaama, Men jag gillar't!

Nu ska jag se vad jag och min pojke ska hitta på.
Ha de fint pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0