new.

Kom hem från stan för en stund sedan.
For ner dit ett tag för att leta dom där jäkla ringarna jag var sugen på.
Hittade lite grejer faktiskt :)


Ville egentligen ha den här ringen fast med svart sten, men såklart var den slut överallt så fick ta den med vita stenen istället. Från H&M: 29,50:-


Tre snygga ringar. Från H&M: 49,50:-

Snyggggg jacka/kofta. Från Gina tricot: 49:- (på rean) Hade kostat 349:-

Armband. Från Ur & Penn: 25:- (på rean) Hade kostat 129:-

Oversize tröja. Från Gina tricot: 49:- (på rean) Hade kostat 149:-



Ah fick med mig det här hem från stan idag.
Ganska najs, och jag har alltid sån tur med rea haha :]
Har tittat på jackan och tröjan förut och nu fick jag dom båda för 99 kr.
Något najs :]
hahah ska se klart avsnittet av The hills nu,
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0