school.

Hej bloggen.
Det var ett tag sedan sist va? ;)
haha har hänt lite sen sista gången jag skrev.
största grejer är väl att jag har börjar på gymnasiet nu i måndags, barn och fritids programmet på lilja skolan faktiskt.
Det känns helt okej ändå.
Blir väl bara bättre och bättre med tiden antar jag.
Första dagarna va kanske inte dom bästa iallafall på rasterna, kände mig något ensam haha :P
men man lär väl känna någon tillslut.

Igår fick vi också datorer från skolan, en as bra laptop, med webbcam, och sånt :)
sjuuukt najs haha.
Just nun sitter jag iallafall här på skolan utanför klassrummet och har rast.
Innan hade vi fotografering och jag tror mitt kort kommer se helt random ut, hann bara tvär se det och då såg jag ut som en mupp.
Blir ju intressant att se då bilderna kommer....
Iallafall så börjar jag typ klockan 10.00 igen och har nån lektion, sen lunch sen ska vi se film om vi inte redan skullle börja se filmen nu klockan 10.
ah tur att jag håller koll ialf :P :P :P
näää men slutar iallafall kvart i ett idag så det är naaaaaaajs.
ska ta bussen som går 13.10 in till min kära stad haha och då ska jag snabbspringa in på bikbok och kolla om dom har fått in min älskade ring.
Dirr efter det ska vi fara och göra pass!!!!!!!
snart drar vi utomlands, vet inte när, men inom dom närmsta månaderna iaf :)


nu orkar jag inte skriva mer , peaace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0