That's wzup.

Vi har lunch rast nu, men vi fick inte komma in i matsalen och äta för en tant :( :( :(
Jävla hammarskolan skulle käka först, men vafan vi har lunch nu ju?????
GE OSS MAT FÖR I HELVETTE hahaha.

Sitter i korridoren (stavas det så?) och muppar mig framför webben.
Jag är så extremt snygg att det är inte sant.. haha men jag bjuder på min skönhet.
Hahaha jag är oseriös bara så ni vet liksom.


Först var jag sadface...


Sen blev jag less....



Sen blev jag flummig och allmänt konstig....



Sen försökte jag vara seriös....




Så nu har ni koll på läget.
Jag vill ha mat, men får inte äta.. fan!
gör ett nytt försök om ca. 10 min. för då har vi fan ett bokat bord!!!!!

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0