Tjena

Sitter hemma hos min älskling nu och klickar runt på datorn och ser på tv.
Idag har jag varit ledig från skolan, så det blev lite sovmorgon för mig i morse, men stackars älskling kunde inte ligga kvar för han skulle upp till skolan.
Så efter jag vaknade upp så for jag ner med mamma till polishuset och fixade ett pass till mig.
Efter det så for jag förbi på ett ställe och fixade lite saker.
Sen gick jag runt på stan ett litet tag innan jag mötte upp min baby.
Och jag hittade faktiskt ett typ midjebälte inne på lindex som jag köpte.
Vi va på stan tills hans mamma kom och hämtade honom och jag tog moppen till ersboda donken haha och åt lite.
Sen skulle jag fara tillbaka till stan och köpa en mössa men jag orkade inte gå på stan en gång till, så jag drog till Strömpilen istället.
Gick in på h&m och hittade inte den där jävla mössan, så jag måste ändå dra till stan imorgon typ och köpa den på h&m där...
Men jag hittade iallafall lite saker idag, Köpte två linnen till min älskade mamma, ett ljusblått och ett mörk/marinblått.
Sen till mig själv köpte jag ett as fint mörklila, men ändå lysande i färgen hahaha härlig förklaring....
Nä men färgen går inte att förklara men det är så jääävla snyggt att jag var tvungen att ha det!
Och ett ljusrosa linne med nå slags nit aktiga saker på.
Jag ska visa bilder sen så ni förstår vad jag snackar om och får se hur det ser ut!

Ha det bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-01 @ 01:54:25
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0