Music.

Tjenis, Just nu sitter jag på skolan.
Har rast så sitter inne i "uppehållsrummet" och klickar runt på datorn och lyssnar på musik.
Ganska najs, Börjar om typ en kvart och då har vi engelska/matte lektion.
Har ingen aning om jag ska ha matte eller engelska eftersom vi ska ha halvklass då, men det lär ju visa sig haha..
Efter den lektionen har jag väl en kort rast antar jag, sedan har jag bara en lektion till, nämligen AOL.
Och efter det så slutar jag.
Så blir nog att skynda mig till busstationen direkt jag slutar och ta bussen därifrån istället här ifrån skolan, för så jävla många folk ska på umeå bussarna, så man får vänta i tre år ungefär...
Och alla blir ju helt galna när bussarna kommer så dom puttas och trängs som om platserna  i bussen gällde liv och död ungefär.
Man tänker varenda gång TA DET LUGNT FÖR I HELVETTE, DET FINNS PLATSER TILL ALLA OCH OM DET INTE FINNS I DEN DÄR BUSSEN SÅ KOMMER DET EN TILL DIREKT EFTER!!!!!!
Samma sak är det på mornarna också, då är det precis likadant, jävligt drygt men vad kan man göra liksom?
Nä nu ska jag sluta babbla på om tråkiga saker och istället byta låt för den här sööög.
Haha hejdå :)



Jag längtar tills jag kommer hem och kan vara med min finaste, saknar han såå mycket just nu hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0